Amb l'alcaldessa de Montcada, Mª Elena Pérez, l'alcalde de Ripollet, Juan Parralejo, i el Conseller de Política Territorial, Joaquim Nadal, hem fet una visita a les obres del futur carril Bus-Vao (Vehicles d'Alta Ocupació, que s'esta fent a la C-58.
Es tracta d'una aposta per una gestió intel·ligent del trànsit que permetrà una disminució de les congestions que en hores punta es produeixen en aquella via.
Una via que per a Cerdanyola és entrada i sortida. Per tant, ens interessa especialment.
Hem comprovat que l'obres van a bon ritme: el nou carril estarà acabat, tal com estava previst, a finals de l'any vinent.
Aquesta és una obra d'alta ingenyeria que s'està duent a terme sense gaires restriccions de la circulació i amb una precissió que la farà segura i moderna.
El carril Bus-VAO de la C-58 farà 6,82 km de longitud, entre l’entrada de Cerdanyola i l’avinguda de la Meridiana, i constarà de dos carrils que podran canviar de sentit en funció de les hores punta. Només hi podran transitar els transports públics i aquells privats que circulin amb tres o més viatgers. Es calcula que tindrà una capacitat d’uns 1.200 vehicles per hora i disposarà d’un punt de control a l’entrada a l’avinguda Meridiana. El cost de tota l’obra és de 80 milions d’euros, cofinançats amb fons FEDER.
Aquesta nova infrastructura és especialment important per als nostres municipis ja que la C-58, com el Conseller Nadal ha manifestat, és una de les vies amb més densitat de trànsit.
La nova via afavorirà l'ús del transport públic, especialment l'autobús. Quan el carril funcioni a ple rendiment, també serà un element d'atracció i foment de l'ús compartit de cotxe, de manera que entre tots estem i estarem apostant per una mobilitat més sostenible i per la millora del medi ambient.
80 milions d'euros d'inversió del Govern Montilla; inversions que apunten al nostre territori i que ja són un FET.
Des d'un punt de vista més local, i pel que fa a Cerdanyola, ara toca gestionar les aliances per dotar la nostra ciutat del número d'autobusos directes Barcelona-Cerdanyola que ajudin a treure el major profit a aquesta nova via.
Però això ens toca a nosaltres, al govern local, impulsar-lo. Això sí...no podrem fer-ho sense les aliànces de la Generalitat de Catalunya. Comencem a treballar.
Es tracta d'una aposta per una gestió intel·ligent del trànsit que permetrà una disminució de les congestions que en hores punta es produeixen en aquella via.
Una via que per a Cerdanyola és entrada i sortida. Per tant, ens interessa especialment.
Hem comprovat que l'obres van a bon ritme: el nou carril estarà acabat, tal com estava previst, a finals de l'any vinent.
Aquesta és una obra d'alta ingenyeria que s'està duent a terme sense gaires restriccions de la circulació i amb una precissió que la farà segura i moderna.
El carril Bus-VAO de la C-58 farà 6,82 km de longitud, entre l’entrada de Cerdanyola i l’avinguda de la Meridiana, i constarà de dos carrils que podran canviar de sentit en funció de les hores punta. Només hi podran transitar els transports públics i aquells privats que circulin amb tres o més viatgers. Es calcula que tindrà una capacitat d’uns 1.200 vehicles per hora i disposarà d’un punt de control a l’entrada a l’avinguda Meridiana. El cost de tota l’obra és de 80 milions d’euros, cofinançats amb fons FEDER.
Aquesta nova infrastructura és especialment important per als nostres municipis ja que la C-58, com el Conseller Nadal ha manifestat, és una de les vies amb més densitat de trànsit.
La nova via afavorirà l'ús del transport públic, especialment l'autobús. Quan el carril funcioni a ple rendiment, també serà un element d'atracció i foment de l'ús compartit de cotxe, de manera que entre tots estem i estarem apostant per una mobilitat més sostenible i per la millora del medi ambient.
80 milions d'euros d'inversió del Govern Montilla; inversions que apunten al nostre territori i que ja són un FET.
Des d'un punt de vista més local, i pel que fa a Cerdanyola, ara toca gestionar les aliances per dotar la nostra ciutat del número d'autobusos directes Barcelona-Cerdanyola que ajudin a treure el major profit a aquesta nova via.
Però això ens toca a nosaltres, al govern local, impulsar-lo. Això sí...no podrem fer-ho sense les aliànces de la Generalitat de Catalunya. Comencem a treballar.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada